Jan 17, 2011

ice skating


aku xpenah pun main ice skating tu ..
so da alang2 orang ajak aku g jer la kan ...
weekend pun bosan jer ..

*padahal ada kuiz tp xstdy lg .. haha

first time masuk dlm tu giler la licin .. da ada air per semua .. tu mesti da lama xclean tu ..
pndai2 jer aku .. mcm la penah g ...

1st round aku tak jatuh pn .. haha yer la da biasa maen roller blade masa kecik2 dlu kn ..
kira boleh la nak main tu tp xteror cam orang lain ..

tak tau la macam mana dorang main ... aku ni sampai sakit kaki main ..
adoi ... practice make perfect .. tp cner nk practice klau da sekali masuk pn da rm20 ..
pokai la ... haha ...

masuk 2nd round aku jatuh .. adoi cnfrm2 org tgk .. buat malu jer ... da tu bngn cver2 macho la kn ..

dok pusing2 ada sorang awek jatuh ... aku xhulur tangan pn .. tkt ada pakwe dia ker dekat2 ..
kang kena belasah tkde pasal2 .. haha tp selamber dia pgg tgn aku nk bngn .. tkper la .. sian plak kn .. tp yg heran dia xreti main tp nk luncur laju2 .. berapa kali jatuh pn xtau la ...

mesti dia tgh bet dgn kawan dia saper jatuh paling byk .. haha ..

pastu ada sorang lagi bdk pmpuan baring atas ais tu ... sekali tgk cam pelik jer ... xsejuk ker bdk ni ... aku jatuh kena tapak tangan kat ais tu pn da sejuk, ni dia dok baring, rupa2nya dia jatuh .. da cam kena sawan ker apa ntah .. orang lain pn sibuk la nak tolong ,, siap bawak stretcher per smua ... org lain pn sbuk nk skodeng cina tu sb dia pkai baju singkat ... nsb baik aku ni baik ... tgk skit2 jer ,, tu pn sb tertengok ... haha ..

dlm tu xleh nk ambik gmbr ... so kalau nk ambik gmbr kena g dok luar dlu .. adoi menyusahkan orang jer ... so ada skit jer la gmbr yg kitorg ambik ...


gambar orang lain tapi aku sibuk interframe .. haha

No comments:

Post a Comment