May 13, 2010

battle...



hari ni aku terlewat bangun... kul8 kot... battle kat machang da start ker eh... nth... hahah aku bngn lalu dengan pantas aku g mndi... da siap per smua aku turun... tgk2 pu3 ada kat bawah... ambik gmbr dia kjp... smntara slr masih ada ni kn.. hahah kuar2 tgk keta plak kotor... adoi... malu wei naik keta kotor2 ni... tkper2... aku da lmbt... so aku blah jer... haha...

da g ambik kwn2 yg nk ikt skali aku pn meneruskan perjalanan ker machang.... dalam kul10 kot klau xsilap aku pn smpai... mmg da start pn... tp masa aku smpai band jengka baru strt.. haha ontime btul aku smpai... ni band dari jengka,.. sian dorg ,, xtdo sb training...

sampai sana jmpa nisa .. dia g ambik video.. aku g ambik gmbr,.. bajet cameraman pro la kn... pastu tgk rmai la plak cameraman lain... adoi... kamera dorg lg hebat .. hahah lens bapak panjang... tp tkper la.... aku pn ambik jer gmbr,... wpun aku tau msti dorg pndng rendah kat aku... yerla.. aku beginner... hahaha....

da siap jengka,, aku tgu plak bnd s.alam... gempak dorg buat... klau ambik video bes.. huhu...
band dungun plak siap buat dikir barat.. hahah..lawak jgk la tp gempak.... gud job...

cuaca panas buat aku tak selesa ... huhu tp tkper la,.. bkn slalu pn...aku pn ambik la gmbr ikt ske hati aku... bes jadi cameraman,.. nak dok kat tgh2 dataran tu pn tkper... bkn ada org nk marah... da dorg tau aku nk ambik gmbr kn... hehe....

masa da nk abis band jengka dpt no4.,, rasanya la... aku pn da lupa... n dapat bass drum terbaik... klau xsilap.. haha aku pn bkn reti sgt... tp pape pn tahniah la utk dorg.. berbaloi utk dorg ,,,

dalam kul3 aku pn blk... blk2 jln jem plak... smpai skrng kaki ku sakit... hadoi la... tp tkper la... pnglmn yg hebat... tkde psl2 jadi photographer ari ni.. huhu

No comments:

Post a Comment